Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Sportowymi im. Karola Wojtyły w Kobyłce
O G Ł A S Z A
zapytanie ofertowe na najem powierzchni pod prowadzenie Bufetu Szkolnego w budynku szkoły.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest najem powierzchni pod Bufet Szkolny i prowadzenie Bufetu w budynku szkoły.
Oferta dotyczy najmu wyodrębnionej powierzchni 80,3m2 oraz 76,81m2 w pomieszczeniach szkoły z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej w formie Bufetu Szkolnego.
Część bufetu pełni również rolę stołówki szkolnej wg zasad ustalonych przez ogłaszającego. Pomieszczenie ogrzewane, z dostępem do wody, wyposażone w meble szkolne przystosowane do pełnienia funkcji zgodnie z przeznaczeniem dla bufetu szkolnego i stołówki szkolnej.
Kryteria wyboru oferty: oferowana stawka czynszu netto (pkt 5) - 50%, charakterystyka działalności bufetowej (pkt 4) - 50%. (m.in. proponowany asortyment, godziny otwarcia bufetu, atrakcyjność oferty dla uczniów, wykorzystanie rekomendacji np. Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej)
Stawka czynszu obejmuje ogrzewanie, zużycie wody, nieczystości płynne, energię elektryczną[1]. Po stronie Najemcy jest pokrycie kosztów gospodarowania odpadami, Najemca zawiera oddzielną umowę z usługodawcą w tym zakresie. Kwota czynszu będzie podlegać corocznej waloryzacji o urzędowy wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, ogłaszany przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.
Cena minimalna za wynajem powierzchni bufetowych ustalona została w wysokości 2.000 zł. netto + doliczana do czynszu opłata za media [1].
Okres wynajmu – od dnia zawarcia umowy do max. 36 miesięcy.
Po wynajęciu ww. pomieszczenia Oferent będzie zobowiązany do:
1. Otwierania bufetu w dni robocze w godz. od 7:45 do 15:15 z wyłączeniem dni wolnych od nauki;
2. Utrzymania czystości i porządku na terenie bufetu i w jego otoczeniu, zgodnie z wymogami odpowiednich służb;
3. Wyposażenia na własny koszt wynajętego pomieszczenia w brakujące meble i urządzenia do prowadzenia działalności;
4. Przestrzegania przepisów bhp, ppoż., Sanepid, HACCP:
5. Oferowania asortymentu nie zagrażającego zdrowiu i życiu uczniów zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz.U. z dnia 01.08.2016 poz. 1154);
6. Umożliwienie płatności za asortyment w systemie elektronicznym.
7. Pracownicy Najemcy mogą przebywać na terenie placówki oświatowej w dniach nauki w godz. 6:00 – 17:00. Przebywanie poza wyznaczonym okresem czasowym lub w dniach wolnych od nauki musi być zgłoszone i zaaprobowane przez dyrektora placówki oświatowej.
8. Najemca jest zobowiązany do wycofania na wezwanie wynajmującego z asortymentu oferty w bufecie pozycji do których zgłoszone zostały zastrzeżenia przez rodziców lub pracowników szkoły.
9. Na wezwanie wynajmującego, najemca jest zobowiązany zaoferować usługi bufetowe dwukrotnie w ciągu roku szkolnego z uwagi na wydarzenia kulturalne lub sportowe (inne) o charakterze ponad szkolnym. Jednocześnie czterokrotnie w ciągu roku szkolnego zapewni otwarcie bufetu w godzinach popołudniowych w czasie trwania wewnętrznych imprez szkolnych (np. dyskoteki, zabawy karnawałowe, etc.)
Ważna oferta musi zawierać:
1) Imię, nazwisko i adres Oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli Oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru: Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.
3) Datę sporządzenia oferty,
4) Charakterystyka planowanej działalności bufetowej –m.in. proponowany asortyment, godziny otwarcia bufetu, atrakcyjność oferty dla uczniów,
5) Oferowaną wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za najem powierzchni,
6) Oferowane w bufecie produkty spożywcze muszą spełniać wymogi ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 sierpnia 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154), - oświadczenie oferenta
7) Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez Oferenta lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania.
WZÓR OFERTY STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA.
Oferty należy składać w podpisanej imieniem i nazwiskiem lub nazwą Oferenta, zamkniętej kopercie z adnotacją: „Oferta na najem powierzchni pod Bufet szkolny w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Sportowymi im. Karola Wojtyły w Kobyłce" w siedzibie Organizatora zapytania: Księdza Marcina Załuskiego 57, 05-230 Kobyłka, sekretariat/ lub przesłać ofertę na powyższy adres w nieprzekraczalnym terminie do 21.07.2023r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert i wybór oferenta nastąpi w dniu 24.07.2023r. o godz. 10:00 w gabinecie dyrektora 5A.
Zastrzega się prawo swobodnego wyboru ofert przy uzyskaniu przez Oferentów takiej samej liczby punktów wagowych.
Szczegółowych informacji udziela sekretariat szkoły, tel. (22) 786-15-71 wew. 11 lub 17.
[1] Wynajmujący na podstawie średniomiesięcznego odczytu z podliczników wykonany w oparciu dotychczas użytkowanych powierzchni bufetowych ustalił łącznie za media stawkę w wysokości 1.386 zł. netto miesięcznie. Wynajmujący i najemca weryfikują do 15.01 każdego roku stopień zużycia energii na podstawie wskazań podliczników (za okres od 01.09 do 31.12), co stanowi podstawę do ewentualnego naliczenia wyrównawczej, zryczałtowanej kwoty oraz do 15.07 (za okres od 01.01 do 30.06)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 3 im. Karola Wojtyły w Kobyłce